"Ақмола облысы білім басқармасынын Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Раздольный ауылының негізгі орта мектебі"коммуналдык мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Раздольное отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Өзін-өзі бағалау нәтижелері бойынша қорытынды 2024-2025 оқу жылы

"Раздольное ауылының негізгі орта мектебі" КММ директорының 01.06.2025 жылғы № 14 бұйрығымен мектептің 2024-2025 оқу жылындағы қызметіне өзін-өзі бағалау жүргізу үшін комиссия құрылды. Мектептің өзін-өзі бағалауы "білім беру ұйымдарын бағалау өлшемшарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім Министрінің 05.12.2022 жылғы № 486 бұйрығы және білім беру ұйымдарын Өзін-өзі бағалауды ұйымдастыру және өткізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар негізінде жүргізілді (2-Параграф. Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарын бағалау критерийлері). Мектептің 2024-2025 оқу жылындағы қызметін өзін-өзі бағалау барысында мыналар анықталды:

1. БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМЫНЫҢ ЖАЛПЫ СИПАТТАМАСЫ

1) білім беру ұйымының атауы, орналасқан жері (заңды мекенжайы және нақты орналасқан жерінің мекенжайы): "Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімінің Раздольное ауылының негізгі орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасы, 020916, Ақмола облысы, Есіл ауданы, Свободный ауылдық округі, Раздольное ауылы, Октябрьская көшесі, 10 ғимарат. Негізі: заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы анықтама. 2021 жылғы 15 қаңтардағы БСН 030740004865 (1-қосымша)

2) заңды тұлғаның байланыс деректері: телефон 87774281433 gu_lubi_chw электрондық поштасы@ mail.ru htt веб-сайты: / / schoolrazdolnoye-esil-akm. edu. kz/ Негіздеме: 22.09.2022 ж. № 220 қызметтерді мемлекеттік сатып алу туралы шарт (2-қосымша)

3) заңды тұлға өкілінің байланыс деректері: Хангишиева Светлана Алексеевна Негізі: "С. А. Хангишиеваны тағайындау туралы" 15.08.2017 №38 Бұйрық. (3-қосымша)

4) құқық белгілейтін және құрылтай құжаттары: - жарғы Ақмола облысы әкімдігінің 2021 жылғы 05 қаңтардағы № А-1/2 қаулысымен бекітілген (4-қосымша)

5) рұқсат беру құжаттары: - білім беру қызметіне лицензия № kz85laa00019817 22.01.2021 ж. қосымшасымен (5-қосымша)

2. КАДРЛЫҚ ӘЛЕУЕТТІ ТАЛДАУ Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына критерийлер: - бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беретін ұйымдардың білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесін сақтау. "Раздольное ауылының негізгі орта мектебі" КММ-де 2024-2025 оқу жылында 11 педагог тұрақты негізде жұмыс істейді . Сапалық құрамды талдау мыналарды көрсетеді: Мұғалімдердің барлығы білім деңгейі жоғары орта-арнайы 11 10 1 1-4 сыныптарда оқытылады-6 5 1 5-9 сыныптарда сабақ береді-10 (оның ішінде толық емес жұмыс күні-2) 10 0 Педагогикалық ұжымның біліктілік санаттары бойынша талдауы мыналарды көрсетті: Аттестаттаудың жаңа форматы бойынша барлық мұғалімдер педагог-зерттеуші, педагог-сарапшы санаттары бар педагогтардың үлесі Санатсыз Педагог-зерттеуші Педагог-сарапшы Педагог-модератор 11 3 0 6 2 50% 1-4 сыныптарда оқытылады- 6 1 0 4 1 50% 5-11 сыныптарда оқытылады-8 (толық емес жұмыс күні) 3 0 3 2 60% Мектеп бойынша санаты бар мұғалімдердің үлесі 72 % құрайды. Өткен жылы бұл үлес 86 % құрады. Төмендеу химия және биология мұғалімінің санатының аяқталуына байланысты және 2 жас маман келді. Негізгі білімі жоқ мұғалімдер мектепте жоқ. 2024-2025 оқу жылында қоса атқарылған шарттарда 2 педагог жұмыс істеді: № Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) жоғары және/немесе техникалық және кәсіптік және/немесе орта білімнен кейінгі білім туралы, педагогикалық қайта даярлау туралы мәліметтер, мамандығы, диплом бойынша біліктілігі, білім беру ұйымы, бітірген жылы негізгі жұмыс орны (ұйымның мекенжайы, лауазымы, өтілі) санаты, берілген күні, беру туралы бұйрықтың нөмірі Санаттар лауазым, оқытылатын пән штат бірлігі, оқу жүктемесі 1 Ибадулина Айгүл Бауыржанқызы жоғары 2008 жыл Қостанай мемлекеттік педагогикалық институты "Кәсіптік оқыту" КММ "Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімінің Иглик ауылының негізгі орта мектебі" санатсыз Көркем еңбек мұғалімі 4 сағат 2 Пигарева Юлия Витальевна жоғары 2015 жыл Арқалық мемлекеттік педагогикалық институты.И. Алтынсариннің" Музыкалық білім "" Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімінің БММ " санатсыз музыка мұғалімі 1 сағат Мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін арттыру аясында Педагогтардың біліктілігін арттыру курстарынан уақтылы өтуге көп көңіл бөлінеді. Жұмыстың бұл бағыты ҚР Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 28 қаңтардағы № 95 "педагогтердің біліктілігін арттыру курстарын ұйымдастыру және өткізу, сондай-ақ педагог қызметін курстан кейінгі сүйемелдеу қағидалары"бұйрығына сәйкес жүргізіледі. Оқу жылы басталар алдында курстық дайындықтың перспективалық жоспары жасалады. Қажетті курстар бойынша аудандық білім бөліміне өтінім жіберіледі. 2024-2025 оқу жылында келесі мұғалімдердің біліктілігін арттыру курстары ұйымдастырылды:

№ Мұғалімнің аты жөні Пәні курс тақырыбы өтетін орны 1 Хангишиева С. А. бастауыш сыныптар "мұғалімдердің пәндік құзыреттілігін дамыту : бастауыш сыныптар" ПШО Көкшетау қ. 2 Филипова Елена Васильевна бастауыш сыныптар "мұғалімдердің пәндік құзыреттілігін дамыту : бастауыш сыныптар" ПШО Көкшетау қ. 3 Диминская Т. В.. химия педагогтардың пәндік құзыреттілігін дамыту:химия және жаратылыстану пәндерін оқытудың тиімді практикасы" Көкшетау қ. ПШО 4 Косиченко Сергей Николаевич физика және информатика педагогтардың пәндік құзыреттілігін дамыту: физика және жаратылыстану пәндерін оқытудың тиімді практикасы" Көкшетау қ. ПШО 5 Христюк Светлана Владимировна Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдердің пәндік құзыреттілігін дамыту:" Көкшетау қ. ПШО " орыс тілі мен орыс әдебиетін оқытудың тиімді практикасы 7 Рева Людмила Николаевна бастауыш сыныптар "Бастауыш мектептегі сабақ: фокустар және жақсарту стратегиялары" ПШО Көкшетау қ. 8 Мәжитов Руслан Нығматуллұлы дене шынықтыру "Мектептегі дене шынықтыру сабағы: фокустар және жақсарту стратегиялары" ПШО Көкшетау қ. Мұғалімдердің әртүрлі конкурстарға қатысуын талдай отырып, 2024-2025 оқу жылында мұғалімдер қашықтықтан халықаралық конкурстарға аз көңіл бөліп, аудандық конкурстарға басымдық бергенін атап өткен жөн. Аудандық іс-шараларға қатысушылар саны артты. № Мұғалімнің аты жөні конкурс пән нәтиже Аудандық деңгей 1 Филипова Е. В. 2 сынып оқушыларына арналған аудандық математика байқауы. бастауыш сыныптар қатысу 2 Хангишиева с. а Бастауыш мектепте Сабақтың үздік әдістемелік дамуы бастауыш сыныптар 2 орын 3 Филипова Е. В. бастауыш мектепте Сабақтың үздік әдістемелік дамуы бастауыш сыныптар қатысу 5 Резина Н.И. 5-6 сынып оқушылары арасында математикадан пәндік олимпиада Математика қатысқаны үшін Грамота Облыстық деңгей 1 Резина Н. И. математика бойынша үздік бейне сабақ, Өрлеу математика қатысқаны үшін Грамота Мектеп әкімшілігі біліктілікті арттыру курстарынан уақтылы өтеді: С. а. Хангишиева 2021 жылы "Білім берудегі Менеджмент", 2023 жылы "Өрлеу" шағын жинақты мектепті басқарудағы цифрлық шешімдер "курстарынан өтті Осылайша, біліктілікті арттыру курстарынан уақтылы өту 100% құрайды. Осы бағыттағы уақтылы және жоспарлы жұмыс пәндер бойынша білім сапасының жақсы көрсеткіштеріне қол жеткізуге көмектеседі. 3. БІЛІМ АЛУШЫЛАР КОНТИНГЕНТІ Білім алушылар контингентінің сандық құрамы: бастауыш мектеп негізгі мектеп орта мектеп барлығы мектеп бойынша Сыныптар саны 4 4 0 0 Класс-жиынтықтар саны 3 3 0 0 Оқушылардың барлығы 01.09.2024 ж. 11 11 0 0 - оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар 1 0 0 0 бір жыл ішінде шығарылды 0 0 0 0 жыл ішінде келді 0 0 0 0 Оқу жылының соңына барлығы 11 11 0 0 Сыныптағы оқушылардың орташа саны-3 оқушы. 4. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына критерийлер: 1) Қазақстан Республикасы Білім Министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген) бекітілген жұмыс оқу жоспарының, білім беру ұйымының басшысы бекіткен сабақ кестелерінің, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының және үлгілік оқу жоспарларының болуы және оларға сәйкестігі бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру (бұдан әрі – Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8170 болып тіркелген).

"Раздольное ауылының негізгі орта мектебі" КММ-де 2024-2025 оқу жылына арналған жұмыс оқу жоспары (7-қосымша) бар: - бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 тамыздағы № 365 бұйрығымен бекітілген орыс тілінде оқытатын сыныптар үшін 1-4 сыныптар үшін Бастауыш білім беру (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына 2-қосымша); - 5-9 сыныптар үшін-Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 тамыздағы № 365 бұйрығымен бекітілген орыс тілінде оқытатын сыныптар үшін негізгі орта білім (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына 7-қосымша); - мүмкіндігі шектеулі оқушылар үшін 1-сынып

- бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 тамыздағы № 365 бұйрығымен бекітілген орыс тілінде оқытатын сыныптар үшін 1-4 сыныптар үшін Бастауыш білім беру (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына 2-қосымша); - 5-9 сыныптар үшін-Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 тамыздағы № 365 бұйрығымен бекітілген орыс тілінде оқытатын сыныптар үшін негізгі орта білім (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына 7-қосымша); - мүмкіндігі шектеулі оқушылар үшін 1-сынып Оқу жұмыс жоспары бекітілген сағат торына сәйкес "Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі" ММ-мен келісілді. Вариативті компоненттің сағаттары "жаһандық құзыреттілік" курсын жүзеге асыруға арналған нұсқаулық-әдістемелік хаттың ұсынымдарына сәйкес бөлінді. Бекітілген жұмыс оқу жоспарының негізінде мектептің ата-аналар комитетімен келісілген және мектеп директорымен бекітілген сабақ кестесі жасалды. Сабақ кестесінде аптасына сыныптар бойынша сабақтардың ең көп саны ҚР МЖМБС 2022 жылғы 08 тамыздағы № 348 талаптарын бұзбайды. ЖПБ негізінде білім алушылардың апталық оқу жүктемесінің ең жоғары көлемі: 1 – сыныпта 20,5 сағат, 2 – сыныпта – 24 сағат, 3-сыныпта-26 сағат, 4-сыныпта-27 сағат, 5-сыныпта-29,5 сағат, 7-сыныпта-32,5 сағат, 8-сыныпта-33,5 сағат, 9-сыныпта -35 сағ. Сабақ кестесі (8-қосымша) инвариативті және вариативті компоненттер үшін бөлек жасалды. Сабақ кестесінде мектеп оқушыларының тамақтануын ұйымдастыру үшін 1 үзіліс 20 минут және 2 үзіліс 15 минут қарастырылған. 2) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8424 болып тіркелген) бекітілген жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына (бұдан әрі – ББ үлгілік оқу бағдарламалары) сәйкес жүзеге асырылатын оқу пәндерінің базалық мазмұнын игеру. ҚР МЖМБС 03.08.2022 жылғы № 348 сәйкес бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің базалық мазмұны "Тіл және әдебиет", "Математика және информатика", "Жаратылыстану", "Адам және қоғам", "дене шынықтыру", "Технология және өнер"білім беру салалары бойынша іске асырылады. Білім беру мазмұны үш тілді білім беру саясаты шеңберінде іске асырылады. Мектепте үш тілде білім беру 2024-2025 жылдары жаңа талаптар бойынша қазақ, орыс тілдерін 1-сыныптан бастап және ағылшын тілін оқыту арқылы жүзеге асырылады, сондай-ақ қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде сабақтан тыс жұмыстарды ұйымдастыру. Мысал ретінде: жыл сайын оқу жылы ҚР халықтарының Тілдер күнін мерекелеуге арналған Тілдер онкүндігінен басталады. Қазақ, орыс және ағылшын тілдерінің мұғалімдері әртүрлі сабақтан тыс іс-шараларды дайындайды: Шешендік шеберлік сабақтары, сыныптан тыс іс-шаралар, викториналар, танымдық минуттар, жұмбақтар, өлеңдер байқауы, кітап көрмелері және басқалар. Биыл кітапхана қоры тек қазақ және орыс тілдерінде ғана емес, ағылшын тілінде де көркем әдебиетпен толықтырылды. Білім беру мазмұны мынадай бағдарларды ескере отырып айқындалады: - қазіргі қоғамның динамикалық сұраныстарына сәйкестігі; - сыни, шығармашылық және позитивті ойлауды дамыту қажеттілігі; - оқу пәндерінің мазмұнын интеграциялауды күшейтудің орындылығы; - барлық деңгейлер арасындағы білім беру мазмұнының үздіксіздігі мен сабақтастығы қағидатының сақталуын қамтамасыз ету; - білім беру мазмұнының академиялық және практикалық бағыттылығы арасындағы тепе-теңдікті сақтау; - оқыту, тәрбиелеу және дамыту бірлігін қамтамасыз ету. Осы бағдарлар бойынша жұмысты іске асыру білім берудегі үздіксіздік қағидаты, спиральдылық және т.б. негізінде құрастырылған үлгілік оқу бағдарламалары негізінде жүргізіледі, сондай-ақ әртүрлі пәндерді оқытуда интеграциялауға мүмкіндік беретін пәндер бойынша өтпелі тақырыптарды қолдануды көздейді. Пәндер бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау сол кездегі қолданыстағы үлгілік оқу бағдарламаларының негізінде жасалды. Барлық типтік оқу бағдарламалары оқу жылына арналған жыл сайынғы нұсқаулық-әдістемелік хатта жазылды. 2024-2025 оқу жылында КТП 2024-2025 оқу жылына арналған нұсқаулық-әдістемелік хатта жазылған ұсынылған үлгілік оқу бағдарламаларының негізінде жасалды. Жазбаша жұмыстардың, зертханалық, практикалық жұмыстардың саны үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес келеді. Пәндер бойынша жиынтық жұмыстардың саны нұсқаулық-әдістемелік хаттарға сәйкес келеді. Пәндер бойынша инвариативтік компоненттің сағат саны "Раздольное ауылының негізгі орта мектебі" КММ-нің 2024-2025 оқу жылына арналған жұмыс оқу жоспарына сәйкес келеді. Сыныптар 1 2 3 4 5 7 8 9 Инвариативті компоненттің сағаты 20,5 23 26 27 29 32 33 34 3) білім алушылардың субъективті жаңа білімді білуі мен игеруі мәселелерін шешуге, ұлттық дәстүрлерді, мәдениетті зерделеуге және жалпыадамзаттық құндылықтарды сіңіруге бағытталған тәрбие жұмысын іске асыру 4) білім алушылардың рухани-адамгершілік, азаматтық-патриоттық, көркемдік-эстетикалық, еңбек және дене тәрбиесін іске асыруды қамтамасыз ететін жиынтығында сабақтан тыс қызметтің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру; Мектептің тәрбие жұмысы "Біртұтас тәрбие"тәрбие бағдарламасының негізгі ережелеріне сәйкес ұйымдастырылды және құрылды. Бағдарламаның мақсаттары мен міндеттері іске асырылды: рухани-адамгершілік қасиеттерді, азаматтық жауапкершілік пен патриотизмді, парасаттылық пен адалдықты дамыту арқылы қазақстандық мәдениеттің құндылықтары негізінде білім алушының үйлесімді дамыған тұлғасын қалыптастыру. міндеттері: рухани-адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеу: Отанға, өз халқына, оның тарихы мен мәдениетіне деген сүйіспеншілікті қалыптастыру; Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздерін құрметтеуге тәрбиелеу; адалдықты, әділдікті, мейірімділікті, қамқорлықты, мейірімділікті және басқа да адамгершілік қасиеттерді дамыту; табиғат пен қоршаған ортаға ұқыпты қарауды қалыптастыру. Азаматтық жауапкершілік пен патриотизмді дамыту: өз елі үшін мақтаныш сезімін және оның жетістіктерін тәрбиелеу; отбасы, қоғам және мемлекет алдындағы өз міндеттеріне саналы қатынасты қалыптастыру; өз құқықтары мен бостандықтарын, сондай-ақ басқа адамдардың құқықтары мен бостандықтарын қорғауға дайындықты дамыту; әлеуметтік маңызды қызметке белсенді қатысу. Парасаттылық пен адалдықты қалыптастыру: мінез-құлық пен басқалармен қарым-қатынаста адалдық пен әділеттілікке тәрбиелеу; өз іс-әрекеттері мен сөздері үшін жауапкершілікті дамыту; еңбекқорлық пен өзін-өзі жетілдіруге деген ұмтылысты қалыптастыру; біреудің еңбегі мен мүлкін құрметтеуге тәрбиелеу. Білім алушының жеке басының үйлесімді дамуы үшін жағдай жасау: әрбір білім алушыны тәрбиелеу мен оқытуға жеке көзқарасты қамтамасыз ету; білім беру ортасында қолайлы психологиялық-педагогикалық климат құру; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды қолдау; отбасын тәрбие процесіне тарту. Барлық мұғалімдер оқушыларға ұлттық кодты сіңіре отырып, бағдарлама құндылықтарының сабақ мазмұнына үйлесімді интеграциясын қамтамасыз етуге тырысады (пәнаралық және ішкі байланыстарды қамтамасыз ету арқылы, сондай-ақ тиісті мәтіндерді, тапсырмалар мен тапсырмаларды таңдау арқылы). Білім алушылардың құндылықтарын дамыту мектептің оқу-тәрбие жұмысы жағдайында жүйелі түрде жүзеге асырылды. Оқушылардың белсенділігі мен белсенділік деңгейін арттыру мақсатында түрлі тәрбие іс-шаралары ұйымдастырылды: ұлттық ойындар; зияткерлік конкурстар; флешмобтарға, челлендждерге және бейнеконкурстарға қатысу; пікірсайыс клубының белсенді жұмысы жүргізілді. Тәрбие процесін жоспарлау әр айдың тақырыптық бағыттары бойынша жүзеге асырылды: Қыркүйек-еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы; Қазан-Тәуелсіздік және патриотизм айы; Қараша-әділеттілік пен жауапкершілік айы; Желтоқсан-бірлік пен ынтымақтастық айы; Қаңтар-заң және тәртіп айы; Ақпан-шығармашылық және инновация айы; Наурыз-Тәуелсіздік және патриотизм айы; Сәуір-еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы; Мамыр-Бірлік пен ынтымақтастық айы. Білім алушыларда оқу мақсаттарын қалыптастыру бойынша кешенді жұмыс- тәрбие үдерісіне іске асырылатын іс-шаралар кірді күнделікті және апта сайын. Күнделікті: "Күй күмбері "(күй құмбэре) (қоңыраулардың орнына күйлердің дыбысы) Мақсаты: рухани мәдениетті, эстетикалық, патриоттық рухты арттыру білім алушылардың мәдени мұрасын сақтау "Ұлттық ойын – ұлт қазынасы" (бос уақытты ұйымдастыру ұлттық ойындар түріндегі өзгерістер барысында оқушылар: асық ату, тоғызы құмалақ, тенгеалу және т. б.) Мақсаты: бос уақытты танымдық және қызықты ұйымдастыру оқушылар "Өнегелі 15 минут" (Онегэле ол бесеншэ минут) (ата-анасының өткізуі 15 минут ішінде балаңызбен күнделікті жеке әңгімелесу өзекті моральдық тақырыптардың бірі: Денсаулық, баланың үй режимі, тәрбие, даму және оның жетістіктері, сондай-ақ мінез-құлық және адамгершілік) Мақсаты: ересектердің балалармен еркін қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыру, атмосфераны құру арқылы бала мен ата-ана арасындағы сенімді нығайту ашықтық пен қолдау. Апта сайын: "Менің Қазақстаным" (Менэн Қазақстаным) (ҚР гимнін жалпы мектеп жұмысшысында орындау сондай-ақ, барлық мектеп іс-шараларына арналған мемлекеттік мерекелер ҚР Әнұранын орындаудан басталады) Мақсаты: оқушылардың бойында терең құрмет сезімін тәрбиелеу

Оқу мерзіміне арналған критерийлер: 1) тиісті деңгейдегі жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын игеру мерзімдеріне қойылатын талаптарды сақтау. "Раздольное ауылының негізгі орта мектебі" КММ-де жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын игеру мерзімдері ҚР 03.08.2022 жылғы № 348 МЖМБС сәйкес келеді және мыналарды құрайды: - бастауыш білім – 4 жыл; - негізгі орта білім-5 жыл. 2) сыныптар бойынша оқу жылының ұзақтығына және күнтізбелік жылдағы каникул уақытының ұзақтығына қойылатын талаптарды сақтау. Оқу жылының ұзақтығы ҚР Білім Министрлігінің 12.08.2022 жылғы № 363 және "Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі" ММ 23.08.2022 жылғы № 296 бұйрығымен айқындалды. Бұл бұйрықтар 2024-2025 оқу жылының басталуын 01.09.2024 жылдың ұзақтығымен реттеді: - 1-сынып - 33 оқу аптасы (10.02-16.02.2025 жылдар аралығында қосымша демалыс); - 2-9 сыныптар - 34 оқу аптасы. Демалыс уақытының ұзақтығы-28 күн (1-сыныпта 35 күн). 5. ОҚУ-МАТЕРИАЛДЫҚ АКТИВТЕР Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына критерийлер: - бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беретін ұйымдардың білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесін сақтау. Ғимарат туралы мәліметтер (ғимарат түрі, салынған жылы, жобалық қуаты, ағымдағы және күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізу қажеттілігі және т.б.). Типтік жоба. Салынған жылы-1964. Жобалық қуаты - 170 оқушы орны. Ғимараттардың саны – 1, қабаттылығы – 1, жалпы ауданы – 1872,4 ш.м., жылыту жүйесі – автономды, қатты отынмен, сумен жабдықтау – орталық. Ағымдағы, косметикалық жөндеу жыл сайын жүргізіледі. Күрделі жөндеу болған жоқ. Білім беру қызметтерінің (кабинеттер, дәріс аудиториялары, практикалық сабақтарға арналған үй-жайлар, зертханалар, нақты біліктіліктер, мамандықтар бойынша шеберханалар, актілік және дене шынықтыру) сапасын қамтамасыз ететін меншікті не шаруашылық жүргізу, жедел басқару немесе сенімгерлік басқару құқығына тиесілі материалдық активтердің болуы немесе қолданылу мерзімі кемінде 10 жыл материалдық активтерді жалға алу туралы мәліметтер әлеуметтік-тұрмыстық және өзге де мақсаттағы залдар (өткізу пункттері, санитариялық тораптар (унитаздар, жуу раковиналары), білім беру ұйымының үй-жайларында және (немесе) іргелес аумақтарында бейнебақылаудың болуы, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін жағдайлардың болуы, тұру үшін жағдайлардың болуы). Мектепте 8 пәндік кабинет, спорт залы, асхана, медициналық кабинет, биология зертханасы, кітапхана бар. Әлеуметтік-тұрмыстық мақсаттағы үй-жайлар: екі кабинаға арналған дәретхана, бір раковина және бір жууға арналған қолжуғыш. Сондай-ақ бейнебақылау бар (ақпаратты сақтау мерзімі 60 тәулік). Сыртқы бақылау камералары - 3 дана, ішкі бақылау камералары - 2 дана. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін кіреберіс тобында (подъезде), кіреберіс есіктерде, мектептің бүкіл периметрі бойынша қабырғаларда нашар көретіндерге арналған белгі, шақыру түймесі, пандус бар. Білім алушыларға медициналық қызмет көрсету туралы мәліметтер Медициналық қызмет Раздольное ауылындағы фельдшерлік пункт есебінен жүзеге асырылады. Мектепте медициналық пункт жоқ. Аймақта үшінші деңгейдегі домендік атаудың болуы туралы мәліметтер edu.kz Мектепте веб-сайт бар http://schoolrazdolnoye-esil-akm.edu.kz/, онда оқу-тәрбие процесі туралы өзекті ақпарат орналастырылған. Шарт бар. Жеке пайдалануға арналған жабдықталған шкафтардың болуы туралы мәліметтер Мектепте мектептің киім ауыстыратын бөлмесінде орналасқан 30 ұяшықты жеке пайдалануға арналған шкаф бар. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін жағдайлардың болуы туралы мәліметтер Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін кіреберіс топта, кіреберіс есіктерде, мектептің бүкіл периметрі бойынша қабырғаларда нашар көретіндерге арналған белгі, шақыру түймесі, пандус бар. Білім беру ұйымдарының жабдықтарымен және жиһаздарымен, оқу-зертханалық жабдықтармен және техникалық оқыту құралдарымен жарақтандырылуы туралы мәліметтер Бұл мәліметтер жүкқұжаттарда ұсынылған . Білім алушылар үшін тамақтану объектісінің болуы туралы мәліметтер Оқушылардың тамақтануы мектеп ғимаратында орналасқан мектеп асханасында ұйымдастырылған. 45 орындық 35,3 ш.м. асхана, 0.09.2024 ж. меморандум негізінде жұмыс істейтін "Ғарыш" ЖШС, "Агро - Союз" ЖШС қызмет көрсетеді. 45 орындық асханада барлық қажетті жабдықтар бар: 1 Тоңазытқыш, 1 пеш, 100 литрге аристон кесу үстелдері, тамақ дайындауға қажетті құралдар, 20 адамға арналған ыдыс-аяқ жиынтығы: бірінші тағамдарға арналған табақтар, екінші тағамдарға арналған табақтар, стакандар, көзілдіріктер, қасықтар, шанышқылар. Асхана ғимараты жабдықталған: орталық су құбыры, жылыту автономды. Асхана ғимараты жабдықталған: орталық су құбыры, автономды жылыту БМК салған.

6. АҚПАРАТТЫҚ РЕСУРСТАР ЖӘНЕ КІТАПХАНА ҚОРЫ Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына критерийлер: - бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беретін ұйымдардың білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесін сақтау. Оқу және көркем әдебиеттің кітапхана қорының болуы туралы мәліметтер; Кітапхана 55,2 шаршы метр аумақты алып жатыр. м. бірінші қабатта орналасқан. Жаңа 2024-2025 жылдың басында оқулықтармен жабдықтау 100% құрайды. Жалпы оқулықтар, көркем әдебиет, брошюралар, журналдар -9248 дана. Оның ішінде оқулықтар -3298 дана. Оның ішінде көркем әдебиет -5950 дана. Қазақ тілінде-498 дана. Кітапханада жұмыс орындары жабдықталған: оқу залы аймағы, бастауыш сынып оқушыларына арналған аймақ (барлығы 15 орындық). Сабаққа қатысу 2024-2025 Оқырмандар 18 Бару 90 Кітап беру 50 Интернет желісіне қосылған компьютерлердің (шағын жинақты мектептерді қоспағанда) компьютерлік сыныптарының болуы туралы мәліметтер "Раздольное ауылының негізгі орта мектебі" КММ-де 5 компьютер, 5 ноутбук, проекторы бар интерактивті тақта бар лингафон кабинеті бар. Мектептің веб-сайты бар: http://schoolrazdolnoye-esil-akm.edu.kz , мектеп туралы барлық материалдарды қайдан табуға болады, әдістемелік әзірлемелерді, нормативтік құжаттарды орналастыру. Мектептің "жаңалықтар" айдары уақытылы толтырылып, Әдістемелік қоржын толықтырылуда. "Старлинг" шарты жасалды (Интернетке қол жеткізу қызметтері үшін) Интернет жылдамдығы 150 мб/сек құрайды. 7. БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМІН БАҒАЛАУ Білім алушылардың дайындық деңгейіне критерийлер: - ББ үлгілік оқу бағдарламаларына және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына сәйкес тиісті білім берудің әрбір білім беру саласы (және оқу пәндері) бойынша білім алушылардың даярлық деңгейі (оқытудың күтілетін нәтижелері). ҚР МЖМБС 31.10.2018 жылғы № 604 жаңартылған білім беру мазмұны бойынша білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар жазылған. Сондай-ақ күтілетін оқу нәтижелері үлгілік оқу бағдарламаларында жазылған оқушылардың дайындық деңгейі пәндер бойынша білім сапасы арқылы анықталды. Әр тоқсанның қорытындысы бойынша мектептің педагогикалық кеңесінде пәндер мен педагогтар бойынша білім сапасы талданады. "Резерв" оқушылары анықталады-төрттен бір "3" немесе "4"бітірген оқушылар. 1 тоқсанның қорытындысы бойынша білім сапасын арттыру бойынша жұмыс жоспары жасалады және одан кейінгі барлық жұмыс жоғары оқу нәтижелеріне қол жеткізу бойынша жүргізіледі. Білім сапасын талдау мыналарды көрсетеді: - сыныптар бөлінісінде: жоғары оқу нәтижелеріне қол жеткізу. 1 сағ 2 сағ 3 сағ 4 сағ жыл 2023-2024 оқу жылы, КЗ, % 67% 64% 64% 64% 63% 2024-2025 оқу жылы, КЗ, % 67% 1 сынып - - - - - 2 сынып 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 3 сынып 33 100 33 100 33 100 33 100 33 100 4 сынып 50 67 50 67 50 67 50 67 50 67 5 сынып - 50 - 50 - 50 - 50 - 50 7 сынып 50 100 33 100 50 100 50 100 50 100 8 сынып 33 50 33 50 33 50 33 67 33 50 9 сынып 67 33 67 33 67 33 67 33 67 33 1 сурет бастауыш сыныптар бойынша білім сапасын талдау Тұрақты білім сапасын 2, 3 және 4 сынып оқушылары көрсетеді. Білімнің жоғары сапасын 7,8 сыныптар, орта деңгейден төмен білім сапасы – бастауыш сыныптар көрсетеді. Өткен жылмен салыстырғанда білім сапасы 4% - ға өсті. Пән мұғалімдері білім сапасын арттырудың құрастырылған жоспары бойынша жұмысын жалғастырды . Білім сапасына аралық мониторинг жүргізді, "резервпен" жұмыс істеді, оқушылармен және ата-аналармен әңгімелесті, сабақтарда жұмыстың белсенді түрлерін қолданды және т. б. Сонымен, мұғалімдер тұрғысынан білім сапасын талдау мыналарды көрсетеді: № Мұғалімнің аты жөні Пәні еңбек өтілі санаты КЗ, % 1 сағ 2 сағ 3 сағ 4 сағ жыл 1 Абдрахманова А. Н. Қазақ тілі мен әдебиеті 15 л Педагог-модератор 75 71 75 75 75 2 Дыминская Т. В. Биология 35г. педагог 61 61 61 61 61 3 Дыминская Т. В. Химия 35 г. педагог 61 61 61 61 61 4 Христюк Светлана Владимировна (қоса атқарушы) Орыс тілі мен әдебиеті 21 жыл Педагог-сарапшы 73 78 73 73 73 5 Филипова Е. В. бастауыш сыныптар 36 л п / Сарапшы 100 100 100 100 100 6 Рева Л. Н. бастауыш сыныптар 25 л п / сарапшы 67 67 67 67 67 7 Хангишиева С. А. бастауыш сыныптар 1-сынып 37л. р/сарапшы аттестатталмайды 1-сынып 8 Косиченко С. Н. Физика 26 Л Педагог-модератор 56 56 56 56 56 9 Косиченко С. Н. Информатика 26л Педагог-модератор 100 100 100 100 10 Ларионова В. Ю. тарих 0 Л Педагог 100 100 100 100 100 11 Резина Н. И. Математика 13 л Педагог - модератор 63 63 63 63 63 12 Резина Н. И. География 13л п / сарапшы 68 84 84 84 78 13 Ануарбекова Р. б. ағылшын тілі 0 Л. педагог 69 75 75 63 81 14 Мәжитов р. н. дене тәрбиесі 16 жас р / сарапшы аттестатталмайды 15 Пигарева Ю. В. (қосымша) Музыка 14 жыл мұғалім аттестатталмайды 16 Ибадулина А. Б. (қосымша) көркем еңбек 7 жыл педагог аттестатталмайды Барлық мұғалімдер, өтілі мен санатына қарамастан, пән бойынша білім сапасы 50% - дан асады. - заттар бөлінісінде: Білім беру саласы пәні КЗ, % 1 сағ 2 сағ 3 сағ 4 сағ жыл Тіл және әдебиет Орыс тілі 73 78 73 73 73 орыс әдебиеті 73 78 73 73 73 қазақ тілі (және әдебиеті) 75 71 75 75 75 ағылшын тілі 69 75 75 63 81 Білім беру саласы бойынша жиыны 72,5 75,5 74 72,5 75,5 Математика және информатика математика 33 33 33 33 33 алгебра 63 63 63 63 63 63 геометрия 63 63 63 63 63 63 информатика - 100 - 100 100 Білім беру саласы бойынша жиыны 53 64,75 53 64,75 64,75 Жаратылыстану ғылымы 77 91 88 83 91 физика 56 56 56 56 56 56 химия 61 61 61 61 61 61 биология 61 61 61 61 61 61 география 68 84 84 84 78 Білім беру саласы бойынша жиыны 64,6 73,2 70 69 69,4 Адам және Қоғам Қазақстан тарихы 100 100 100 100 100 дүниежүзілік тарих - 100 - 100 100 Құқық негіздері 100 100 100 әлем туралы Білім- 100 - 100 100 Білім беру саласы бойынша жиыны 100 100 100 100 100 Барлық пәндер бойынша оқушылар білімнің тұрақты жоғары сапасын көрсетеді (50-60% - дан жоғары).. Мектептің дарынды оқушыларымен жұмыс балаларды әртүрлі зияткерлік және шығармашылық конкурстарға, олимпиадаларға, түрлі деңгейдегі іс-шараларға белсенді қатысуға тартуға негізделеді. 2024-2025 оқу жылы ішінде мектеп оқушылары осындай іс-шараларға қатысты: Іс-шара Оқушылар саны нәтиже Аудандық деңгей "Бояулар сатып алуы" жас суретшілер байқауы 1 1 орын "Менің құқығым бар!"команда 2 орын "Шоу-2025" би байқауы команда 2 орын "Өз Отанының патриоты" сурет байқауы команда 2 орын Театр өнері байқауы "Театрдың ғажап әлемі" командасы 2 орын География пәнінен аудандық пәндік олимпиада 1 3 орын Математикадан аудандық пәндік олимпиада 1 3 орын Химия пәнінен аудандық пәндік олимпиада 1 3 орын "Сайлау – әркімнің дело" эссе байқауы 1 3 орын Жаңа жылдық ойыншықтар байқауы 1 3 орын "Жасыл патруль" экологиялық үгіт бригадаларының байқауы команда 3 орын "Әдеби Батырлар шеруі" байқауы 1 3 орын Мектеп Өзін-өзі басқару президенттерінің конкурсы 1 қатысқаны үшін Грамота "Жастар Даусы" жас вокалистер байқауы 1 қатысқаны үшін Грамота Асық атудан жарыс 3 қатысқаны үшін Грамота Облыстық деңгей "IQanat" облыстық олимпиадасы қатысқаны үшін 1 Грамота Республикалық деңгей "Мақатев оқулары" суреттер байқауы 1 1 орын "Ақбота" республикалық олимпиадасы 5 1 орын. 2-3 орын, 2-қатысу "Мұқағали Мақатаев оқулары" өлеңдер байқауы 1 1 орын Осы кестені талдай отырып, 2024-2025 оқу жылында аудандық іс-шараларға қатысу саны артқанын көреміз . Сонымен қатар, жүлделі орындардың саны артты, яғни оқушылардың дайындық деңгейі жақсарды. Осы бағытта жұмысты жалғастыру қажет. 2023-2024 оқу жылында "Раздольное ауылының негізгі орта мектебі" КММ 9-сынып бар . 9 сынып оқушыларын қорытынды аттестаттау циклограммасы Оқу жылы Оқушылар саны босатылған емтихан тапсырушылар саны қаз. тіл. Орыс тілі математика География 2024-2025 3 0 3 33 33 33 100 - білім алушылардың білімін бағалау критерийлеріне сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жүзеге асыру және формативті және жиынтық бағалау талаптарын сақтау. "Раздольное ауылының негізгі орта мектебі" КММ-де оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау оқушылардың оқу материалын меңгеру деңгейін бағалау негізінде жүзеге асырылады: А. тілдік емес пәндер бойынша: 1) білім; 2) түсіну; 3) қолдану; 4) талдау; 5) синтез; 6) бағалау. Б. тіл пәндері бойынша: 1) тыңдау; 2) сөйлеу; 3) оқу; 4) хат. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 21.01.2016 жылғы № 52 бұйрығында жазылған бағалау критерийлерін мұғалімдер пән бойынша қысқа мерзімді жоспарлау жасау кезінде пайдаланады. Критериалды бағалау жүйесін іске асыру мақсатында "Раздольное ауылының негізгі орта мектебі" КММ мектеп үйлестірушісінің жұмыс жоспары бар. Критериалды бағалауды реттейтін нақты нормативтік құжат болмағандықтан, тек UTI және әдістемелік ұсыныстар бар, сонымен қатар оқу жылы ішінде осы әдістемелік ұсыныстарды өзгерту фактілері бар (оларды қадағалау өте қиын), содан кейін оқу жылының басында мектепте сыныптар мен пәндер бойынша жиынтық жұмыстардың саны, сондай-ақ максималды балл саны бекітіледі тоқсанға жиынтық бағалау үшін (спецификацияға сәйкес). Бұл құжат мектептің жергілікті актісі болып табылады. Ол әдістемелік кеңесте қарастырылады және жиынтық бағалауды жоспарлау кезінде негіз болып табылады. Әр тоқсанның басында тоқсандағы барлық пәндер бойынша жиынтық жұмыстардың кестесі жасалады. Бұл кесте оқушылар мен ата-аналардың назарына жеткізіледі. Бұл кестені құру жиынтық жұмыстарды жоспарлау кезінде оқушылардың шамадан тыс жүктелуіне жол бермейді (бір күнде үш жұмыстан аспайды).

Критериалды бағалау жүйесін іске асыру мақсатында "Раздольное ауылының негізгі орта мектебі" КММ мектеп үйлестірушісінің жұмыс жоспары бар. Критериалды бағалауды реттейтін нақты нормативтік құжат болмағандықтан, тек UTI және әдістемелік ұсыныстар бар, сонымен қатар оқу жылы ішінде осы әдістемелік ұсыныстарды өзгерту фактілері бар (оларды қадағалау өте қиын), содан кейін оқу жылының басында мектепте сыныптар мен пәндер бойынша жиынтық жұмыстардың саны, сондай-ақ максималды балл саны бекітіледі тоқсанға жиынтық бағалау үшін (спецификацияға сәйкес). Бұл құжат мектептің жергілікті актісі болып табылады. Ол әдістемелік кеңесте қарастырылады және жиынтық бағалауды жоспарлау кезінде негіз болып табылады. Әр тоқсанның басында тоқсандағы барлық пәндер бойынша жиынтық жұмыстардың кестесі жасалады. Бұл кесте оқушылар мен ата-аналардың назарына жеткізіледі. Бұл кестені құру жиынтық жұмыстарды жоспарлау кезінде оқушылардың шамадан тыс жүктелуіне жол бермейді (бір күнде үш жұмыстан аспайды). Бөлім үшін жиынтық бағалау үшін балл саны Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығымен бекітілген орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгерімін ағымдағы бақылаудың, аралық және қорытынды аттестаттаудың үлгілік қағидаларымен айқындалады: - 2-4 сыныптарда 7-ден 15 балға дейін; - 5-9 сыныптарда 7-ден 20 балға дейін. Жиынтық бағалау қорытындысы бойынша оқушылардың ата-аналарына Айдар түрінде мұғалімнен кері байланыс берілді. Бұл айдарлар WhattsApp мессенджері немесе БАЖ арқылы электрондық форматта жіберілді "Кунделик.kz". 2024-2025 оқу жылында формативті бағалау 1-ден 10-ға дейін балл қою түрінде, сондай-ақ мұғалімнің түсініктемелері арқылы жүзеге асырылды. 1 сынып 2024-2025 оқу жылында бағаланбаған. Инвариативтік компонент, "Музыка","еңбек", "Көркем еңбек", "дене шынықтыру", "бастапқы әскери және технологиялық дайындық", "цифрлық сауаттылық" пәндері бойынша жиынтық бағалау жүргізілген жоқ. Оқушылар тоқсан/ жартыжылдық қорытындысы бойынша "сынақ"/"есеп айырысу" қойылымымен бағаланды. - ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына сәйкес оқыту кезінде инклюзивті білім беру талаптарын орындау (дамудың бұзылуын және әлеуметтік бейімделуді түзету). "Раздольное ауылының негізгі орта мектебі" КММ-де ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды оқыту кезінде инклюзивті білім беру талаптары орындалады. "Раздольное ауылының негізгі орта мектебі" КММ-де 3 сынып оқушысы Ерғалаева Маргарита оқиды. Диагноз орташа интеллекттің бұзылуы. Даун Ауруы. Негізгі ауруға байланысты ауыр дәрежедегі сөйлеудің жүйелі дамымауы. Ол үйде оқытылады. Арнайы білім беру бағдарламалары бойынша оқиды. Мектепте пандус, қоңырау түймесі, тактильді жолақ бар. - 4, 9-сынып оқушыларының тиісті білім беру деңгейінің мемлекеттік жалпы білім беру стандартының талаптарында көзделген білім берудің күтілетін нәтижелерін және білім беретін оқу бағдарламаларын игерудің жетістіктерін айқындау бойынша оқыту нәтижелерін бағалау. 2024-2025 оқу жылында "негізгі орта мектеп жоқ. - білім алушылардың білімін бағалау критерийлеріне сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жүзеге асыру және формативті және жиынтық бағалау талаптарын сақтау. 8. БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНЕ ҚАТЫСУШЫЛАРДЫҢ ЖӘНЕ БАСҚА РЕСПОНДЕНТТЕРДІҢ САУАЛНАМАСЫ Ұсынылатын білім беру қызметтеріне қанағаттану деңгейін анықтау бойынша білім беру процесіне қатысушылардың сауалнамасының нәтижелерін талдау 9. КЕМШІЛІКТЕР МЕН ЕСКЕРТУЛЕР, ОЛАРДЫ ШЕШУ ЖОЛДАРЫ Өкінішке орай, мектептің материалдық-техникалық базасының төмендігі проблема болып қала береді: жаңа модификациядағы кабинеттер аз (тек биология кабинеті). Көрнекі және дидактикалық материалдардың көпшілігін мұғалімдердің өздері дайындайды. 10. ҚОРЫТЫНДЫЛАР МЕН ҰСЫНЫСТАР Өзін-өзі бағалау нәтижелері бойынша келесі қорытындылар жасауға болады: "Раздольное ауылының негізгі орта мектебі" КММ қауіпсіз, жайлы жағдайда жұмыс істейді. Мектеп жұмысының бағыты педагогикалық ұжымның алдына қойылған мақсаттар мен міндеттерге сәйкес келеді. Оқушылардың білім сапасын арттыру бойынша мақсатты жұмыс жүргізілуде. Балалардың қосымша дамуына жағдай жасалған. Мектепте білікті қызметкерлер бар, барлық педагогтар біліктілікті арттыру курстарынан уақтылы өтеді, өзін-өзі тәрбиелеу және педагогикалық шеберлік деңгейін арттыру бойынша жұмыс істейді. Оқу-тәрбие процесінің сәтті өтуі үшін жағдайлар жасалған. Әр сыныпта интерактивті жабдық бар. Кабинеттердегі компьютерлердің интернетке шығуы бар. Информатика сабақтарында оқушылар интернетке шығатын ноутбуктермен қамтамасыз етілген. Барлық қажетті нормативтік және әдістемелік база құрылды. Білім беру процесі нормативтік-құқықтық құжаттарға сәйкес ұйымдастырылған. Оқу жұмыс жоспары бекітілген мылқауларға сәйкес жасалған. Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау қолданыстағы типтік оқу бағдарламаларына сәйкес келеді. Пәндер бойынша оқу бағдарламалары толық көлемде орындалды. Вариативті компонентті таңдау курстары мен сағаттары ЖЖИ ұсыныстарына сәйкес бөлінеді және оқушылардың қызығушылықтарын ескереді. ҚР БҒМ 2019 жылғы 26 шілдедегі № 334 бұйрығына сәйкес 1-сыныпқа арналған "Цифрлық сауаттылық" пәні 2022 жылғы 1 қаңтардан бастап енгізілді. Оқу жұмыс жоспарына сәйкес инвариативті және вариативті компоненттердің сабақ кестесі жасалады. Денсаулықты сақтау және бастауыш сынып оқушыларының үйдегі оқу жүктемесінің көлемі мен қарқындылығын арттыруға байланысты шамадан тыс жүктемелерге жол бермеу мақсатында бастауыш сынып мұғалімдері 2017 жылғы 24 сәуірдегі № 182 "Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында үй тапсырмасын ұйымдастыру және орындау бойынша Әдістемелік ұсынымдарды" басшылыққа алады. Мектепте ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушы бар, оны бейімдеу үшін барлық қажетті жағдайлар бар. 1-4 сынып оқушылары мемлекеттік тапсырыс бойынша тамақтанады, 5-9 сынып оқушылары жасалған меморандум бойынша демеушілер есебінен тегін ыстық тамақпен қамтамасыз етілген. Оқушыларды ыстық тамақпен қамту 100% құрайды. Дарынды және жоғары ынталы оқушыларды анықтау және қолдау мақсатында оқушылардың әртүрлі зияткерлік және шығармашылық конкурстарға, олимпиадаларға және т. б. қатысуы ұйымдастырылды. Мектеп бойынша бастауыш, негізгі, орта буындағы жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын игеру мерзімдері сақталады. Бұйрыққа сәйкес сыныптар бойынша оқу жылының ұзақтығы және оқу жылындағы демалыс уақытының ұзақтығы ескеріледі. Өзін-өзі бағалау материалдарына сараптама жүргізгеннен кейін "Раздольное ауылының негізгі орта мектебі" КММ комиссиясы: * Оқу-тәрбие процесі және оқу - әдістемелік жұмыс ҚР Білім беру мекемелерінің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық актілердің талаптарына, мектеп Жарғысына, жергілікті актілерге сәйкес жүзеге асырылады. • Оқу-тәрбие процесі ҚР МЖМБС, үлгілік оқу жоспарларына, "Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі" ММ-мен келісілген жұмыс оқу жоспарына сәйкес ұйымдастырылған * Педагогикалық ұжым тұрақты, білікті. Курстық қайта даярлаудың, педагог кадрларды аттестаттаудың перспективалық жоспары бар және іске асырылуда. Педагогикалық шеберлікті арттыру бойынша үлкен әдістемелік жұмыс жүргізілуде. Ұжымда жақсы моральдық-психологиялық ахуал бар. * Мектепішілік бақылаумен оқу-тәрбие процесінің барлық тараптары қамтылған, ҚЖМ негізінен педагогтарға әдістемелік көмек пен қолдау көрсетуге бағытталған. * Оқу сапасын уақтылы түзету мақсатында оқушылардың үлгерімі бақыланады және талданады. * Дарынды балалармен жұмыс оң нәтиже береді. Әр түрлі деңгейдегі байқауларға белсенді қатысу және нәтижелілік байқалады. * Мектептің тәрбие жұмысы бәсекеге қабілетті, бейімделген тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. * Үйірме жұмысын және факультативтік жұмысты қамту жеткілікті. * Ақпараттық-кітапханалық қамтамасыз ету жергілікті бюджет есебінен жүзеге асырылады. Жаңа буын оқулықтарының, сондай-ақ көркем әдебиеттің түсуі есебінен кітап қорының ұлғаю серпіні байқалады. Оқушылар оқу және энциклопедиялық әдебиеттермен қамтамасыз етілген. Жоғарыда айтылғандардың негізінде Комиссия қорытынды жасайды: "Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімінің Раздольное ауылының негізгі орта мектебі" КММ-нің қазіргі деңгейде оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру үшін қажетті оқу-педагогикалық әлеуеті және білікті педагогикалық ұжымы бар, жеткілікті материалдық-техникалық базасы бар. Білім беру ұйымдарын бағалау критерийлеріне сәйкес ""zhaqsy" бағаланады. Бағалау парағы "Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімінің Раздольное ауылының негізгі орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі № Бағыт және бағалау критерийлері бағалау р / с 1 жоғары және бірінші санатты педагогтердің, сарапшы-педагогтердің үлесі, uzdik педагог-зерттеушілер, педагог-шеберлер, олар үшін жұмыс орны-Бастауыш сынып мұғалімдерінің жалпы санынан лицензиат білім деңгейі 2 жоғары және бірінші санатты педагогтардың, сарапшы-педагогтердің үлесі, uzdik педагог-зерттеушілер, педагог-шеберлер, олар үшін жұмыс орны негізгі педагогтардың жалпы санынан лицензиат болып табылады орта, жалпы орта білім 3 zhaqsy зияткерлік олимпиадалары мен конкурстарына қатысу нәтижелері 4 спорттық, шығармашылық және мәдени байқауларға қатысу нәтижелері, zhaqsy жарыстар, фестивальдар және байқаулар 5 zhaqsy интернет желісіне қосылу 6 Оқыту нәтижелері (білім, білік және дағды сапасын бағалау) zhaqsy

Қорытынды баға: zhaqsy


Текст